top of page

Rüyalarımızı Kontrol Edebilir miyiz?


Her uykumuzda rüya görürüz, bazen sadece simsiyah bir yer gördüğümüzü düşünürüz. Çoğu insan bu rüyaların bize geçmişi ya da geleceği yaşattığını söyler. Fakat eğer rüyalarımızda gerçek hayatımızı yaşıyorsak ve uykudan kalktığımızı düşündüğümüzde aslında rüyalarımıza yeni başlamış oluyorsak? Şu an yaptığımız eylemleri aslında rüyamızda yapıyorsak ve bunun gerçek hayatımız olduğunu sanıyorsak? Ama bence her iki bakış açısından da düşünüldüğünde rüyalarımızı kontrol edebiliriz. Kendimizi hiç istemediğimiz bir rüya görmeye zorlayıp, bu rüyadan istediğimiz zaman çıkabiliriz. Eğer gerçek hayat sandığımız bu dönemlerde aslında rüya görüyorsak, kendi seçimlerimizi yönetebiliriz.


SEVCAN SARIOK


Rüyalarımızı kontrol edebilir miyiz bence edebiliriz hepimize olmuştur güzel gördüğümüz beğendiğimiz rüyaları tekrar görmek isteriz öbür gün o rüyayı düşünerek yatarız onu kafamızda bitiremeyiz o yüzden rüyalarımızı kontrollünü ele alabiliriz sonuçta kendi beynimiz kendi hayallerimiz ve kendi rüyalarımız ben bazen şunu düşünüyorum hayat bir filim yada kitap biz sahnelerimiz var sahnelerimiz aksiyonlu ve hayallerimiz yani rüyalarımız sahne dışı normal hayatlarımız yani her şey normal ve gündelik hayat değişik ,neyin nasıl olacağını bilemeyiz o yüzden hayat ve dünya için benim düşüncem bu derste izlediğimiz video rüyalarınızı not alın birbiriyle bağlantılı olabilir diyordu bu beni çok etkiledi ve buna inandım şimdi onu yapmaya başladım rüyalar bize her şeyi getirebilir.


ASYA GÜLÇETİN

bottom of page